Ads 468x60px

Labels

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΥ

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΥ 
Είμαι αυτή με το ασυνήθιστο όνομα…. με λένε Κατερίνα και πάντα κουβαλάω ένα μικρό κουβαδάκι με λίγο χρώμα στα χέρια μου!

Από μικρή μου άρεσε να ζωγραφίζω,  ζωγράφιζα παντού, στα χαρτιά, στα μπλοκ, στα βιβλία, στους τοίχους, στα θρανία, στους καναπέδες… στα πλακάκια του μπάνιου…. ναι η μαμά μου είχε μεγάλο πρόβλημα μ αυτό, η καημένη είχε ένα μικρό άταχτο παιδί με ένα τόνο ξυλομπογιά και μαρκαδόρο κάτω απ τα νύχια!


Μ έστειλε σε μια σχολή ζωγραφικής μήπως και μου περάσει αλλά εγώ χειροτέρεψα, κατάλαβα ότι δεν μου αρκούσε μόνον ένας καμβάς, έτσι άρχισα να ζωγραφίζω και στο πάτωμα μαθαίνοντας χορό, ήθελα να ζωγραφίζω νοερές εικόνες με λέξεις για πρόσωπα και καταστάσεις και έτσι έμαθα δημιουργική γραφή,  ήθελα να ζωγραφίζω ακόμη και σ αυτά τα πρόσωπα των ανθρώπων και έγινα makeup artist. 


Κάποτε είχα πάει σε μία θεατρική παράσταση ενός μεγάλου και λαμπρού ηθοποιού. Μέσα σε μιάμιση ώρα γέλασε, έκλαψα, αγανάκτησα, προβληματίστηκα και έτσι κατάλαβα πως το σημαντικότερο όλων είναι να μπορείς να ζωγραφίζεις αισθήματα στις ψυχές των ανθρώπων. 

Κι έγινα ηθοποιός!



 
 
Blogger Templates