Ads 468x60px

Labels

ΦΡΟΣΩ ΚΑΡΑΜΠΙΠΕΡΗ

ΦΡΟΣΩ ΚΑΡΑΜΠΙΠΕΡΗ


Ένας μύθος δεν έχει ηλικία, γεννιέται απλά και συνεχίζει γράφοντας ιστορία...

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

FB: Φρόσω Καραμπιπέρη

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ

Φωτογραφία!!! Τι τέχνη... ναι φυσικά και βγαίνω υπέροχες φωτογραφίες,γνωστό σε όλους. Η αληθινή τέχνη είναι όταν ο φακός συνεργάζεται μαζί μου... τότε κάνω θαύματα... σκιές και χρώματα δημιουργούν την τέλεια φωτογραφία.... ε οκ και το καλό μακιγιάζ μην προτρέχετε... όσα χρόνια φωτογράφιζα επαγγελματικά κανείς δεν έμεινε ανικανοποίητος.


Αλλά η αναγνώριση ήρθε όταν μου προτάθηκε να συνεργαστώ με γνωστή εταιρία γυναικείων ενδυμάτων. Πως να αρνηθώ. Η τέχνη ξεκινά πάνω στην γυναίκα και μετά εξελίσσετε σε διάφορες μορφές. Σαν υπεύθυνη πωλήσεων στην συγκεκριμένη εταιρία είμαι περήφανη ότι γυναίκες τόσο του εσωτερικού αλλά και του εξωτερικού είναι ντυμένες με σωστό τρόπο, αυτό  με οδηγεί  σε μονοπάτια ανώτερων μορφών δημιουργίας.


ΚΑΛΛΙΤΕΧΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ

Αν εξαιρέσω την zoumba που μου προσφέρει ευεξία και αερόβια εκγύμναση η προοπτική του χορού με κέρδισε με την πρώτη επαφή.

Η ανατολίτικη κουλτούρα με ώθησε να μπω στην ομάδα του οριένταλ. Όταν τα χειροκροτηματα στην αίθουσα του Αριστοτελείου δεν σταματούσαν κατάλαβα ότι ναι ρε φίλε το 'χω!!!! Όπως λέω συχνά.


Το Bollywood συμπληρώνει τα ανατολίτικα μου ένστικτα... αλλά σαν μοντέρνα γυναίκα με μια κίνηση λάτιν χορών ή σάλσα ταξιδεύω σε παθιασμένους κόσμους γεμάτους χρώματα και λατινοαμερικάνικους ήχους. Reggeton, teqila και κέφι ως το πρωί... αποδειξη το όνομα μου στο ρεκόρ γκίνες για την ρουέδα που χορεύτηκε στην Θεσσαλονίκη.

Την τελευταία διετία ασχολούμαι ενεργά με το θέατρο. Πόσο πράματα έκρυβα μέσα μου. Πόσες πτυχές κρυμμένες που ξεπροβάλλουν από μέσα μου. Όπως προείπα η τέχνη στην γυναίκα ξεκινά από πάνω της δεν χρειάζεται προσπάθεια να δείξεις το ταλέντο σου απλά το αφήνεις να συμβεί. Γιατι... ναι το 'χω!!!!!!
 
 
Blogger Templates