Ads 468x60px

Labels

ΕΙΡΗΝΗ ΚΟΥΚΕΣΗ

ΕΙΡΗΝΗ ΚΟΥΚΕΣΗ 
Στοιχεία επικοινωνίας
FB: Eirini Koukesi

Γεννήθηκα στα Γιάννενα..., μια μέρα που όλοι θα τη θυμούνται, γιατί από το πρώτο δευτερόλεπτο της ζωής μου ξεχώρισα...

Με μεταπτυχιακές σπουδές στη Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων, ζω και εργάζομαι από τότε που αποφοίτησα στη Θεσσαλονίκη στον τουριστικό κλάδο.

Από μικρή έδειχνα ιδιαίτερη αγάπη προς τα καλλιτεχνικά, αφού τα γονίδια που κληρονόμησα από τους γονείς μου με οδηγούσαν μόνον εκεί. Συμμετείχα επί σειρά ετών σε χορευτικό συγκρότημα παραδοσιακών χορών και παρακαλούθησα μαθήματα μπαλέτου, ελληνικών και λάτιν χορών. Ακόμη, διδάχτηκα πιάνο και τσέλο και οι κόποι μου απέδωσαν το 2005, όταν απέκτησα το πτυχίο πιάνου και αρμονίας από το Ωδείο Βορείου Ελλάδος Θεσσαλονίκης.


Θέλοντας να μεγεθύνω το μεγαλείο της μουσικής και από επικοινωνία να την κάνω έκφραση, περπάτησα στο δρόμο του χορού:

- Ευρωπαϊκοί χοροί
- Αργεντίνικο τάνγκο, επειδή μερικοί κανόνες πρέπει να μένουν στην άκρη
- Λάτιν, σε συνδυασμό με σάλσα, γιατί ο έρωτας είναι στο ρυθμό τους
- Οριεντάλ...
- Bollywood…, διότι τα χρώματα της μουσικής σε παρασύρουν.

Αυτός ο υπέροχος δρόμος με οδήγησε το 2010 στο να μπορώ να μεταφέρω την τέχνη του χορού σε άλλους και είναι μεγάλη ευχαρίστηση για ‘μένα να διδάσκω αυτά που έμαθα, να βλέπω την έκφρασή και τη χαρά των μαθητών μου.

Τα τελευταία χρόνια αποφάσισα να προσθέσω ακόμη μία πινελιά στον καλλιτεχνικό μου πίνακα, το θέατρο. Μια από τις ωραιότερες πινελιές μου, γιατί ο καμβάς της ζωής μας έχει τόση θεατρικότητα που όταν συναντάς το πινέλο της υποκριτικής τέχνης σε κατευθύνει στο να είσαι μοναδικός μέσα στο σύνολο.


ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΣΚΑΛΟΠΑΤΙΑ

Αρκετές φορές το χρόνο λαμβάνω μέρος σε παραστάσεις, κυρίως χορευτικές, θεατρικές, αλλά και σε συνδυασμό χορού και θεάτρου, όπως την παράσταση της σχολής Let’s Dance «Άσε τον παππού στην τρέλα του», στο Θέατρο Αριστοτέλειον τον Ιούνιο του 2014.

Μέχρι στιγμής, η επιμονή μου και όχι μόνο με επιβράβευσε με 17 μετάλλια διαφόρων χρωμάτων, σε ομαδικό και ατομικό επίπεδο, από τη συμμετοχή μου σε αγώνες χορού.

Παρακολουθώ χορευτικά φεστιβάλ σε Ελλάδα και εξωτερικό και πολλά χορευτικά σεμινάρια, γιατί η τέχνη πάντα εξελίσσεται και συμμετείχα στη μεγαλύτερη salsa rueda του κόσμου (Guinness), που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη τον Ιούνιο του 2014.


Η μουσική, το θέατρο και ο χορός είναι στο αίμα μου και πλέον δεν αποτελούν μόνον ενδιαφέροντα. Εκεί τοποθέτησα τα ταξίδια σε διάφορα μέρη του υπέροχου αυτού πλανήτη.

Άλλωστε, σ’ αυτή τη γη είμαστε όλοι ταξιδιώτες...ας κλέψουμε λοιπόν χρώματα από παντού κι ας φτιάξουμε το καλύτερο έργο τέχνης!

 
 
Blogger Templates