Ads 468x60px

Labels

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΙΒΡΗ

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΙΒΡΗ


ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ 

ΗΜΕΡ. ΓΕΝΝΗΣΗΣ – 19 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ... Ε, ΜΗΝ ΡΩΤΑΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ!!!!

ΤΟΠΟΣ ΓΕΝΝΗΣΗΣ – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

FB –  KATHRIN FAME


ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ 
To ξεκίνημα μου ήταν στο Fort Lauderdale της Florida….

Όπου για μια πενταετία εργαζόμενη στον χώρο του catering δημιουργούσα τέχνη και γεύσεις. Σε μια περιοχή που οι κουλτούρες επιδρούν η μία στην άλλη και διαμορφώνουν χαρακτήρες με προσμίξεις και αρώματα που καταφτάνουν από τις Κουβανικές ακτές.  


Τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια έχοντας επιστρέψει στα πάτρια εδάφη, ειδικεύομαι στην τέχνη των σφουγγαριών. Βάζω όλη μου την τέχνη να φτιάξω ένα σφουγγάρι ή ένα πανάκι. Αλλά και η ίδια σαν σφουγγάρι ρουφάω κάθε πληροφορία από την ζωή μου εκεί μέσα για να την βάλω στο θέατρο. Είναι αληθοφανές λοιπόν πόσο με έχει επηρεάσει αυτή η δουλεία. 

Τον περασμένο Ιούνιο συμμετείχα σε μια επαγγελματική θεατρική παράσταση στο Αριστοτέλειο θέατρο, όπου ανέδειξα την υποκριτική  αλλά και χορευτική μου ικανότητα. Γιατί μια Σκορπίνα μπορεί τα πάντα...


ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ – ΣΥΝΕΔΡΙΑ

Έχοντας πρόσβαση στα universal studios παρακολούθησα ελευθέρα σεμινάρια – γυρίσματα ταινιών. Τα οποία μου αναζωπύρωσαν το ενδιαφέρον να μάθω περισσότερα για την τέχνη της υποκριτικής και να μπορέσω να την εξελίξω επάνω μου. 


ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 

Χορός... αγαπημένη ασχολία!! Argentinean tango, Latin, reggeton, oriental… όλα μαζί σε συνδυασμό για ένα όμορφο αποτέλεσμα. 

Αχ και τα ταξίδια… Γεμάτα καρυκεύματα της Πόλης, με νότες ελληνικών χρωμάτων και ήχων. Ναι ταξιδεύω συχνά και πολύ…


 
 
Blogger Templates