Ads 468x60px

Labels

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΠΑΣΙΑΣ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΠΑΣΙΑΣ 


ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

Γεννήθηκα στις 05 Νοεβρίου του κάποτε στην πόλη της Θεσσαλονίκης. Από ότι μου έχουν πει βέβαια!!!

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

FB: konstantinos mpasias
Instagram: byconstantine
Tweeter: constantine511
Email: kmsaloniki@gmail.com


Η ΠΟΡΕΙΑ ΜΟΥ ΩΣ ΤΩΡΑ

Από τα πρώτα χρόνια του σχολείου είχαν όλοι διακρίνει το ταλέντο μου. Με σχεδόν καθόλου προσπάθεια έπειθα τους δασκάλους μου ότι είχα πρόβλημα και δεν διάβαζα. Βέβαια το κακό ήταν πως αυτές οι κριτικές επιτροπές των σχολείων βάζουν κακές βαθμολογίες.

Έτσι αφού οι αίθουσες του λυκείου ήταν μικρές για να χωρέσουν το  τεράστιο ταλέντο μου οι χορηγοί μου με έστειλαν σε τεχνικό λύκειο και βγήκα βοηθός Μικροβιολόγου.


Αποφασίζοντας ότι ο μικρόκοσμος των μικροβίων θα ήταν σκοτεινός και άνευ λάμψης, ταξίδεψα στο εξωτερικό. Έζησα σε ευρωπαϊκές πόλεις και η κουλτούρα του κάθε λαού μου άλλαξε πολλές πτυχές του χαρακτήρα μου.

Ως που μια μέρα ο δρόμος με γύρισε στην πόλη που ξεκίνησα. Έτσι έπιασα δουλειά σε γνωστά βιντεοκλάμπ. Είμαι μάνατζερ Γ, όχι μην ψάχνετε δεν υπάρχει τέτοιος τίτλος τον έδωσα εγώ στον εαυτό μου γιατί μπορούσα. Αλλά και μπορώ να το υποστηρίξω!!!!! Όλα στην ζωή μας είναι ρόλοι. Αρκεί να τους υποδυόμαστε σωστά.

ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ

Για μία τριετία περίπου αρθρογραφούσα σε περιοδικό και κριτίκαρα ταινίες. Το σινεμά μου αρέσει και απολάμβανα να κριτικάρω την δουλειά τον άλλων.
Έχω συμμετάσχει σε πολλές χορευτικές παραστάσεις με μεγάλη επιτυχία. 
Τον περασμένο Ιούνιο συμμετείχα σε μια μουσικοθεατρική παράσταση στο Αριστοτέλειο Θέατρο.
Φυσικά σε όλες αυτές τις παραστάσεις επιμελούμαι το ενδυματολογικό μου κομμάτι μόνος μου. Γιατι μπορώ και είμαι ο καλύτερος μόδιστρος του εαυτού μου. Και όποιου άλλου μου ζητήσει φυσικά.
Τις χρονιές που μας πέρασαν παρουσιάσαμε στο salonika open  χορογραφίες bollywood. Φυσικά σαν καλεσμένοι της διοργάνωσης. Η καλύτερη στιγμή του διαγωνισμού κατά την ταπεινή μου γνώμη.
Έχει λίγο καιρό που ασχολούμαι με το θέατρο σε μια ομάδα ταλαντούχων συναδέλφων που όλα όσα έμαθα στην ζωή τα κάνω πράξη. Λάμπω περισσότερο μαζί τους σαν να κλέβω από την λάμψη τους...


ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ

Ταξίδια... τα λατρεύωωω.
Αν βέβαια με πιάσουν τα ηρεμιστικά και ανέβω στο αεροπλάνο. Κι όμως έχω γεμίσει αναμνήσεις ευρωπαϊκών προορισμών.
Τραγούδι...
Άπειρες συναυλίες μέσα στο μπάνιο...
Χειροκροτήματα, φωνές.
Συγκινητικό μπορώ να πω...
Δικό σας... 



 
 
Blogger Templates